Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Άκης προς Κ.Σημίτη: "Μαζί αποφασίσαμε σε εκείνο το ΚΥΣΕΑ"

Μετά την κατάθεση του πρώην πρωθυπουργού, ο Ακης Τσοχατζόπουλος ζήτησε τον λόγο προκειμένου να ρωτήσει ο ίδιος τον κ. Σημίτη.
 
Ακης Τσοχατζόπουλος: Θέλω να βοηθήσω το δικαστήριο, να πούμε εμείς οι δύο (σ.σ.: αυτός και ο Σημίτης) ποιες είναι οι διαδικασίες. Μη μου βάζετε περιορισμούς, κυρία πρόεδρε. Το ΚΥΣΕΑ είναι το ανώτατο θεσμικό όργανο για τις Ενοπλες Δυνάμεις. Ορθώς ο κ. πρόεδρος είπε πως αυτό έγινε μετά τα Ίμια, διαπιστώθηκε τότε η ανάγκη ύπαρξής του.
 
Πρόεδρος: Πιο γρήγορα...
 
Ακης Τσοχατζόπουλος: Θα με αφήσετε να μιλήσω; Δεν είναι δυνατόν να είμαι υπό απαγόρευση! Θα πω εγώ τι θέλω όχι τι θέλετε εσείς.
 
(Κάτι φώναξε από τη θέση του εκείνη τη στιγμή ο εξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου Νίκος Ζήγρας).
 
Ακης Τσοχατζόπουλος: Να φροντίσετε, κυρία πρόεδρε, για τους πράκτορες να μην παρεμβαίνουν εδώ μέσα. Οι αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ δεν τίθενται υπό αμφισβήτηση. Κύριε πρόεδρε (σ.σ.: προς τον Κ. Σημίτη), εισηγήθηκα εγώ;
 
Κ. Σημίτης: Ναι.
 
Ακης Τσοχατζόπουλος: Ναι, έχω την πολιτική ευθύνη, αλλά δεν υπογράφω συμβάσεις. Όμως το ΚΥΣΕΑ έχει δική του απόφαση με βάσει τις εισηγήσεις από τα επιτελεία! Άρα δεν υπάρχει δυνατότητα παρέμβασης ή δωροδοκίας ή άλλου τύπου στο ΚΥΣΕΑ. Δεν υπάρχει δωροδοκία. Είναι κατασκευασμένη η κατηγορία.
 
Κ. Σημίτης: Όπως αποδείχτηκε από την πρωτόδικη δίκη, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας γίνονταν τα μύρια όσα, όφειλες να με ενημερώσεις... Δεν το ανέχομαι.
 
Ακης Τσοχατζόπουλος: Τίποτα, τίποτα δεν αποδείχτηκε, συκοφαντίες μόνο.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου