Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Τι Ευρώπη θέλω;

20140527-062215-22935077.jpgΘέλω μια Ευρώπη που θα μπορώ να πίνω νερό απ’ τις πηγές της πατρίδας μου…
Θέλω μια Ευρώπη που θα μπορώ να γράφω στη Γλώσσα μου…
Θέλω μια Ευρώπη που θα σέβεται τον μεσημεριανό μου ύπνο…
Θέλω μια Ευρώπη που θα μ’ αφήνει να πίνω φραπέ…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα μου κουνάει το δάχτυλο…
Θέλω μια Ευρώπη που θα σέβεται το ότι τρώω ψωμί και φέτα με το φαγητό μου και το ότι πίνω τσίπουρο…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα με λέει τεμπέλη όταν δουλεύω 12 ώρες τη μέρα…
Θέλω μια Ευρώπη που θα με αφήνει να γυρίζω σπίτι μου στις 5 το πρωί…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα μ’ εκδικείται επειδή πολέμησα τον Χίτλερ…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα κλέβει τα αγάλματά μου…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα κλέβει τους νέους μου…
Θέλω μια Ευρώπη που δε με θεωρεί γκαρσόνι…
Θέλω μια Ευρώπη όπου οι λαοί θα καταλαβαίνουν ο ένας τη διαφορετικότητα του άλλου…
Θέλω μια Ευρώπη χωρίς φασίστες…
Θέλω μια Ευρώπη που δε θα κυβερνούν τα τζάκια…
Θέλω μια Ευρώπη των ανθρώπων…
Άλλη Ευρώπη… δε θέλω!

Ηλίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου