Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ – ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ


20130404-075249.jpgΛοιπόν, για να κάνω ξεκάθαρη την θέση μου και τις απόψεις μου, καθώς κατά καιρούς έχω δεχθεί αρκετές ερωτήσεις, ενώ έχω γίνει και αποδέκτης απόψεων τοποθέτησής μου.
Αρχικά, πρωταρχικά είμαι Έλληνας, γεννήθηκα Έλληνας, ανατράφηκα ως Έλληνας, διδάχθηκα ως Έλληνας (όχι “σαν” αλλά “ως”) την Ελληνική φιλοσοφία και τάξη των πραγμάτων.
Υπηρέτησα ως Έλληνας, το πάλεψα και το παλεύω ως Έλληνας.
Δεν είμαι δεξιοαριστεροκτρώος, δεν μ΄ άρεσαν και δεν μ΄ αρέσουν τα πολιτικά ταμπελάκια 
επάνω μου, δεν μηδενίζω τις ζωές άλλων συνανθρώπων μου αλλοδαπών, αλλά ως Έλληνας νοιάζομαι πάνω απ΄ όλα για την Χώρα μου. Την Χώρα μας.
Δεν μου καίγεται καρφί για το τι κάνουν άλλες …. προηγμένες οικονομικά (;;;) Χώρες με τα δικά τους οικονομικά μοντέλα, αλλά με ενδιαφέρει το τι κάνει και το που βρίσκεται η Χώρα μου.
Έτσι, μέσα σε αυτό το πνεύμα αδιαφορώ παντελώς για εκφράσεις “Σουηδία του Νότου”, η “χώρα του υπαρκτού καπιταλισμού/σοσιαλισμού έκανε αυτό έπαθε εκείνο”, αλλά αντιθέτως με ενδιαφέρει το τι κάνει η Χώρα μου !
Έχω διδαχθεί με το βασικό θεώρημα, “μην έχεις είδωλα στην ζωή σου – προσωπολατρείες και μην εκθειάζεις τίποτα που ότι σωστό κάνει, το κάνει διότι το οφείλει και δεν μας κάνει χάρη που το …. κατάφερε”.
Αναφορικά με τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, ναι είναι σαφές ότι ήμουν επί σειρά ετών ήμουν σε έναν πολιτικό χώρο, από όπου δεν ζήτησα ποτέ κανένα χατηράκι, δεν έκανα χρήση προνομίων που θα μπορούσα να έχω μέσω του κύκλου μου, οικογενειακού και περιφερειακού. Έχω αναφερθεί επ΄ αυτών και δεν πρόκειται να το ξανακάνω.
Όσο καιρό ήμουν εκεί που ήμουν, δεν έκανα αφισοκολλήσεις καθώς, δεν δεχόμουν ότι θα έπρεπε τις αφίσες να τις έχω σφικτογυρίσει, έτσι ώστε αν … “πέφταμε” σε άτομα άλλου κόμματος να χρησιμοποιήσουμε τις αφίσες ως γκλοπ !
Μόνιμα αρνήθηκα να είμαι οπαδός κομμάτων και ομάδων, την ίδια ώρα που σε κάθε μου κύτταρο η πολιτική ήταν το δομικό του στοιχείο. Ήμουν φίλαθλος και αγωνιστής σε σπορ, ποτέ όμως οπαδός και επιτιθέμενος.
Δεν υπήρξα, και δεν θα αλλάξω, ταμπελάκιας που θα φανατιζόμουν με ΤΙΠΟΤΑ ανούσιο, την ίδια ώρα που φανατικά νοιαζόμουν για τα προβλήματα του περίγυρού μου.
Επιστρέφοντας στα πολιτικά, ναι, έπαυσα από το 2009 να ψηφίζω Ν.Δ. που ήμουν οργανωμένος, καθώς τα σοκάκια της τότε πολιτικής σκηνής, δεν με εξέφραζαν. Και δυστυχώς απεδείχθη με τον πλέον περίτρανο τρόπο, με τα σημερινά, ότι η αίσθηση μου δεν έκανε λάθος.
Ναι, δεν χάνω ευκαιρία να δηλώσω “αντιπασόκος” όχι μόνο έχοντας αντίθετες απόψεις με το κόμμα (;;;) αυτό, αλλά και με όσα πρέσβευε και πρεσβεύει, καθώς κατέστρεψε ότι είχε απομείνει σε αυτόν τον τόπο μετά την χούντα.
Πολλές φορές ερωτώμαι “τι ψήφισες ;” Τι θα ψηφίσεις ;” “ποια είναι η θέση σου για το τάδε ή δείνα κόμμα ;”.
Εκεί η απάντησή μου είναι μονολιθική “πασοκ νδ δημαρ μη ψηφίσεις και ότι θέλεις ψήφισε”.
Δεν κρύβω ότι πέρασα και από το στάδιο να μου τεθεί ακόμη και το θέμα, “μωρέ έβαλες ΕΛΛΑΣ και όχι ΕΛΛΑΔΑ, στην ομάδα-παρέα που έκανες στο fb”. Δεν προβληματίστηκα καθόλου, αλλά το απόλαυσα όταν θυμήθηκα ότι ο συνομιλητής μου το είχε ως διακριτικό του χρόοοοονια πριν από εμένα. Μόνο που μέσα στην κομματική του διαπάλη το είχε ξεχάσει και ο ίδιος.
Τελειώνοντας, να ξεκαθαρίσω κάτι. Δεν στρέφομαι κατά κανενός ψηφίζει ότι ψηφίζει. Δημοκρατία έχουμε ή για την ακρίβεια, θα έπρεπε να έχουμε, καθώς η σημερινή πολιτική κατάσταση απέχει παρασάγγας από τις αρχές της Δημοκρατίας. Προσπαθώ όμως με τον τρόπο τον δικό μου, να θυμίσω – πληροφορήσω – ενημερώσω – πονηρέψω τους γύρω μου με όσα συμβαίνουν στο μέτρο που μου αναλογεί.
Ουδόλως μπαίνω στο τρυπάκι “αν δεν είσαι μαζί μας, είσαι με τους … άλλους”. Αδιαφορώ. Όπως αδιαφορώ και όταν μιλώ με “στημένους” (τρολς τους λένε οι πιτσιρικάδες) ή με ανόητους. Προχωρώ και πάω πάρα πέρα.
Σίγουρα έχω τις πολιτικές μου θέσεις και απόψεις, που όμως, δεν ενδιαφέρουν ΚΑΝΕΝΑΝ, καθώς δεν είμαι πολιτικό πρόσωπο, αλλά είμαι ένας από το 1.500.000 ανέργων όπως πολλοί από εσάς. Είμαι άλλος ένας (όπως πολλοί από εσάς) που όντας στα 50 μου έχω αγωνίες και απορίες για την αυριανή μου επιβίωση, αλλά και δύναμη και θέληση να το παλέψω.
Αυτό όμως που σας ζητώ και σας κεντρίζω το σκεπτικό είναι το εξής “ψηφίστε ότι θέλετε, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΑΛΛΆ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ”. Τι εννοώ ; Μη έρχεστε την επομένη των εκλογών ως κοψοχέρηδες να κλάψτε για τα λάθη σας. Σπάστε τις tv αν δεν έχετε την δυνατότητα φιλτραρίσματος των όσων ακούτε. Διαβάστε από ανεξάρτητα blogs που έχετε κρίνει ως ορθά μεταφέροντα ειδήσεις και απόψεις, από sites. Ρωτήστε τον διπλανό σας. Πάψτε να μιλάτε με δόγματα και ταμπέλες της μορφής “ήμουν πάππου προς πάππου … ετούτο ή εκείνο”. ΑΥΤΑ, ΤΕΛΟΣ !
Μπείτε σε ομάδες που δραστηριοποιούνται στις γειτονιές σας. Στα χωριά σας. Θέστε απορίες και θέματα. Αν κάποιος σας ειρωνευτεί ή σας χλευάσει, είναι κομματόσκυλο. Φύγετε. Πάτε στην επόμενη “παρέα – κύκλο”. Μιλήστε με τον διπλανό σας, βοηθήστε τον, αποδεχθείτε βοήθεια. Κανείς δεν είναι μόνος του σε αυτόν τον πόλεμο. Εκτός βέβαια από τα λαμόγια, που θα έλθει και αυτών η ώρα, καθώς, καμία στρέβλωση δεν κράτησε εσαεί.
Κρίνετε αυστηρά την προϊστορία του καθενός που θα πάτε να ψηφίστε. Αυστηρά και δεν θα κάνετε λάθος στο τέλος. Άλλως, πάλι λαμόγια και γερμανοτσολιάδες θα έχετε την άλλη μέρα. Ας κινηθούμε πλέον μια φορά στην σύγχρονη ανάγκη με ομοψυχία. Όχι αυτή βεβαίως που ευαγγελίζονται οι κυβερνητικοί, αλλά με Πατριωτική και με γνώμονα τις ζωές μας. Όχι της μίας ημέρας, αλλά και των επόμενων γενεών. Των παιδιών μας και των παιδιών των. Και την επόμενη μέρα της απελευθέρωσης, αν είμαστε ηλίθιοι, ας …… σκοτωθούμε ξανά μεταξύ μας.
Αδιαφορήστε για γραβάτες, ακριβά I.X. και για τα στυλό πολυτελείας που σας θυμούνται κάθε παραμονή εκλογών, ενώ μετά σας κάνουν σαπούνι στο φούρνο της Ευρώπης τους. Αδιαφορήστε για … καταξιωμένα επαγγέλματα που σας παρουσιάζονται ως οι αυριανοί σωτήρες. Σκεφτείτε μια στιγμή και θα διαπιστώστε ότι τα άπλυτα του είναι άπειρα. Και τα ξέρετε πιο καλά απ΄ τον καθένα. Τα έχετε πληρώσει ακριβά. Μη σας ρίχνουν στο φιλότιμο επειδή έδωσαν (κατ΄ αυτούς) εργασία σε ένα σας παιδί.
Επίσης μη ξεχνάτε, είστε σε επαγγελματικό χώρο, εργάζεστε ακόμη ; Κρατήστε αντίγραφα και στοιχεία από αλητείες και λαμογιές αν γίνονται και καταθέστε τα στις Αρχές. Μη σας λέει ο κάθε καραγκιόζης ότι αυτό είναι ρουφιανιλίκι, καθώς αυτός που σας λέει έτσι είναι λαμόγιο και ζει σε βάρος σας. Καταθέσατε κάτι που …. αργεί να πάρει μπροστά η Αρχή ; Δώστε το σε σοβαρά sites και blogs και θα πάρει την σειρά του …..
Μη σας σκιάζει κανένας όψιμα ξανά “μετανιωμένος” συνδικάλας με εκφράσεις “δε θα βγάλεις άκρη”, “τα βάζεις με το θεριό”, “θα σπάσεις τα μούτρα σου”. Αυτός θα τα σπάσει και κοντός ψαλμός αλληλούια και με δαύτους.
Πάρτε επιτέλους τις τύχες των ζωών σας στα χέρια σας. Είδατε τι έγινε τόσα χρόνια που τις είχαμε εναποθέσει στους άλλους. Μας διέλυσαν και τώρα χειροκροτά ο ένας τον άλλον και ψηφίζουν -ενώ είναι πασιφανώς μειοψηφία- μέτρα των τάφων μας.
Αρκετά πλέον. Ως εδώ και μη παρέκει.
Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου