Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Τι χρείαν άλλης μαρτυρίας έχουμε κε Σαμαρά; Είσαστε τελικά αντικαραμανλικός;




Συνέντευξη του κου Σαμαρά στην Χριστίνα Κοραή για την Real-news

Ερώτηση: Τα «χτυπήματα στη διετία 2007-2009 της Κυβέρνησης Καραμανλή είναι απλή κριτική; Τι στόχο έχουν;
Απάντηση: Σας θυμίζω ότι έχουμε πια 2013, περνάμε τον πιο δύσκολο χρόνο όλης αυτής της τεράστιας προσπάθειας και κοιτάμε μπροστά. ¨ολοι μας έχουμε τις απόψεις μας για το χθές...Σας θυμίζω ότι έχω μιλήσει επανειλημμένα για εκείνη την εποχή. Έχω αποκρούσει άδικες επιθέσεις. Έχω ασκήσει κι εγώ κριτική για λάθη από παλιά μέχρι νσήμερα.Και δεν αλλάζω λέξη απ΄ όσα έχω ήδη πεί. Θυμίζω όμως ότι εδώ βρισκόμαστε για να σώσουμε το σήμερα και να χτίσουμε το αύριο. Όχι να ερίζουμε για το χθές.
Δικό μας σχόλιο. Το  «χθές» κε Σαμαρά; Έ όχι και έτσι. Αποκρούστε άλλο ένα υπονοούμενο. Ούτε μισή καλή κουβέντα δεν μπορείτε να αρθρώσετε για τον προκάτοχό σας;  Ενώ τον Γιωργάκη, τον φίλο και συμμαθητή ε; Πλήρη προστασία κατ’ εντολήν !! Θα σε δώ στο πλοίο.
 Τα αποτελέσματα στην κάλπη

Amphiaraos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου