Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Η Ρένα κι ο αραμπατζής


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη, εγγονού καραγωγέως.
Αδέρφια, η Ρένα Πασσιονάρια Δούρου, μ’ ένα ποτηράκι νερό παριστάνει την επιζήσασα του Ολοκαυτώματος. Που να ΄χε διασχίσει τον Γιανγκ Τσε κολυμπώντας…
Θαυμάζει βέβαια σε δηλώσεις της τον Ερντογάν. Το γεγονός πως ποτέ δεν υπήρχαν τόσοι πολλοί Κούρδοι αγωνιστές κρατούμενοι στις μεσαιωνικές φυλακές της ισλαμοφασιστικής Τουρκίας, όσοι τώρα επί του Ρετζέπ Ταγίπ του εβραιοφάγου και κουρδοφάγου, που γουστάρει κι ατζέμ πιλάφι με ολίγη Θράκη, Κύπρο και Αιγαίο, είναι μια λεπτομέρεια που ουδόλως ενοχλεί την σημαιοφόρο των Κορυσχάδων και συντρόφισσα του μπαρμπα Θωμά, που έχει γράψει 17 βιβλία κι απειλεί ότι θα γράψει και δέκατο όγδοο. Έτσι, όχι μόνο θα καταγγείλουν μονομερώς το Μνημόνιο και την Συμφωνία της Βάρκιζας αλλά θα καταπολεμήσουν και την αϋπνία των Ελλήνων.
Προεκλογικά σε μια συζήτηση στο Contra Channel ενοχλημένη, από απαξιωτική αναφορά μου στην «ανακυκλωμένη αριστεράντζα», στο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ με τις λαθρολάγνες πολιτικές του είναι ο στρατολόγος της Χρυσής Αυγής κλπ, μου είπε ότι μιλάω «σαν καραγωγέας», ο και αραμπατζής καλούμενος, εκ του τουρκιού «αραμπά» = άμαξα. Η κοπέλα κατάλαβε το δράμα της μάνας μου, που τζάμπα ξόδεψε τόσο χρήμα για γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο. Τίποτα δεν έπιασε πάνω μου. Διότι προφανώς μιλάνε τα γονίδια. Καθ’ ότι ο συνονόματος Μαυρομματαίος παππούς μου, άρτι αφιχθείς το 1922 από την Μικρασιατική Εκστρατεία, όπου, φευ, τηρώντας την αρβανίτικη παράδοση, έστειλε με το πολυβόλο του μερικά μεμέτια, τσέτες και τακτικούς, να τρώνε πιλάφι στο πλάϊ του προφήτη, πέραν της γεωργίας είχε και άλογα με άμαξα κι έκανε αγώγια από την Κωπαΐδα.
Εγώ όμως, με την πολυετή «πολεμική» εμπειρία μου ως άνδρας, πιστεύω ότι κατά βάθος η συντρόφισσα ήθελε να μου αφιερώσει το αθάνατο τραγούδι του Μάρκου με την σπουδαία Πόλυ Πάνου, που κάποτε με το αυτοκίνητο μου έκοψα όλη την κυκλοφορία στην Αλεξάνδρας για να περάσει:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου