Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Χρ. Ζαχόπουλος: “Ήθελαν να πλήξουν την κυβέρνηση Καραμανλή”



Ξεκίνησε η δίκη για την υπόθεση Ζαχόπουλου στο εφετείο, με την κατάθεση του πρώην γ.γ. του Υπουργείου Πολιτισμού Χρ. Ζαχόπουλου. Ο Χρ. Ζαχόπουλος είχε επιχείρησε να αυτοκτονήσει το 2007 υπό την απειλή ότι θα ξεσπάσει ροζ σκάνδαλο με τη δημοσιοποίηση DVD το οποίο περιλάμβανε ερωτική του συνεύρεση με την υπάλληλο του υπουργείου Εύη Τσέκου.

Όπως είπε: “Ουσιαστικά μεθοδεύτηκε να βρεθεί η Τσέκου στο κοντινό μου περιβάλλον με σκοπό όχι μόνο να πλήξουν εμένα αλλά και να προκαλέσουν ευρύτερο πολιτικό πλήγμα. Σκοπός ήταν να είμαι στο χέρι κάποιων ανθρώπων και ευρύτερων συμφερόντων δυνάμεων του εσωτερικού και του εξωτερικού, για να πλήξουν κάποιον.

Εκτιμώ ότι η κυβέρνηση Καραμανλή επλήγη από εσωτερικά και διεθνή συμφέροντα που ήθελαν να την βλάψουν”.

Αναφερόμενος στο επίμαχο ροζ υλικό και την πρόθεση να δημοσιοποιηθεί λέει: “Σκέφτηκα την παραίτηση για να μην επιβαρύνω την κυβέρνηση καθώς και την ιδέα της αυτοκτονίας. Είχα πάρει απόφαση να δώσω τέλος στη ζωή μου. Έκλεισα τα μάτια μου και πέφτοντας έκανα μια προσευχή ζητώντας συγγνώμη”.

Η δίκη θα συνεχιστεί στις 26/6.

olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου